Dale's Zoomer

Pimp my honda zoomer!
Dale
Full Member
Full Member

Re: Dale's Zoomer

Bericht door Dale » do apr 08, 2010 7:24 pm

ja :)

Rojackthefox
Hero Member
Hero Member

Bericht door Rojackthefox » do apr 08, 2010 7:28 pm

Dale schreef:ja :)

Leuk vond ik dat, zat in m'n examen pakket 8) Tenminste dat vond/vind ik :)
Hit the road Jack

HinneVos
Jr. Member
Jr. Member

Bericht door HinneVos » vr apr 09, 2010 8:13 pm

Wooowwoooowwwww. Je Zoomer is nu echt veels te gek . ik zag je vandaag nog rijden dicht bij apollohal in je hockeybroekje :P . zou dat kunnen :P . Woow woow. ik wil wel is wat tips van je als ik me zoomer heb :)

Dale
Full Member
Full Member

Bericht door Dale » za apr 10, 2010 5:31 pm

oke, gister problemen met de camera maar hier is dan eindelijk de foto update:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

met het achterste gedeelte ben ik (bijna) klaar, to do list:

-radiator cover
-vloeistof tank
-tankdop
-ander zadel (wil ook gel vulling, iets dat lekkerder zit)
-piaa p3000
-disc brake aan de voorkant
-(over 2 jaar) 150cc of 250cc swap

ben nu bezig met voorkant, heb de volgende dingen al binnen:

Afbeelding

Afbeelding

alleen nog wachten op de voorvorken uit taiwan, de band heb ik al, moet alleen nog de remschijf, ga de 190mm van braking halen.

graag hoor ik wat jullie er van vinden, en oh ja, vinden jullie dat het achterste gedeelte te ver omhoog staat? ben zelf namelijk aan het twijfelen.

Rojackthefox
Hero Member
Hero Member

Bericht door Rojackthefox » za apr 10, 2010 6:19 pm

Je bent goed bezig ;) ...ik zal je helpen met verder twijfelen ;D Persoonlijk vind ik de achterzijde wat aan de hoge kant. Ik zie dat je de schokbreker van Renzsu hebt, toch!... Misschien is een extention kit een optie voor je, dan veranderd de hoek van je frame/schokbreker ook behoorlijk... of de klem beugel van je schokbreker verplaatsen als dat mogelijk is.

Even vraag, heb je geen last dat er troep tussen gasschijf en stationair boutje komt, met als gevolg dat als je bij een stoplicht komt en stil moet staan dat je gasklep niet helemaal sluit en dan niet kan stoppen! tenminste daar kreeg ik wel last van.

Edit...het lijkt net of je klem beugel van de schokbreker aan de binnekant van frame te ver is aan gedraaid, voor m'n gevoel is tie wat krom en dus teveel spanning, of lijkt dat zo?
Laatst gewijzigd door Rojackthefox op za apr 10, 2010 6:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hit the road Jack

Kelvin92
Hero Member
Hero Member

Bericht door Kelvin92 » za apr 10, 2010 6:23 pm

Ziet er goed uit, die wheelstripe is ook tof!
http://www.flickr.com/photos/kelvinderuiter
http://www.facebook.com/Kcpdesignfabrication

Dale
Full Member
Full Member

Bericht door Dale » za apr 10, 2010 6:38 pm

Rojackthefox schreef:Je bent goed bezig ;) ...ik zal je helpen met verder twijfelen ;D Persoonlijk vind ik de achterzijde wat aan de hoge kant. Ik zie dat je de schokbreker van Renzsu hebt, toch!... Misschien is een extention kit een optie voor je, dan veranderd de hoek van je frame/schokbreker ook behoorlijk... of de klem beugel van je schokbreker verplaatsen als dat mogelijk is.

Even vraag, heb je geen last dat er troep tussen gasschijf en stationair boutje komt, met als gevolg dat als je bij een stoplicht komt en stil moet staan dat je gasklep niet helemaal sluit en dan niet kan stoppen! tenminste daar kreeg ik wel last van.

Edit...het lijkt net of je klem beugel van de schokbreker aan de binnekant van frame te ver is aan gedraaid, voor m'n gevoel is tie wat krom en dus teveel spanning, of lijkt dat zo?
hey rojack, ik kan de verlenger van de extension kit niet gebruiken, aangezien mijn motor te veel naar buiten staat, de optie van de klembeugel verplaatsen is inderdaad denk ik ook de beste optie, ik ga dus kijken of dit mogelijk is, en hij staat volgens mij helemaal recht, maar zal er nog even naar kijken

traumaxxx

Bericht door traumaxxx » zo apr 11, 2010 5:43 am

He Dale,
Hij is gewoon super ! Ik vind hem niet te hoog achter en denk dat je foto's een beetje vetekend beeld geven omdat je ze van onder hebt genomen ;) ik zou idd zo'n mudguard monteren maar dat had ik al gezegd.
Laten we maar hopen dat je alle ritten meerijdt ;D want zo'n vet apparaat mag natuurlijk niet ontbreken 8)

P.s. waar had je ook al weer je stuur gehaald ?

Redspider
Full Member
Full Member

Bericht door Redspider » zo apr 11, 2010 7:22 am

hij is niets te hoog perfect !!! mooi

Dale
Full Member
Full Member

Bericht door Dale » zo apr 11, 2010 8:19 am

traumaxxx schreef:He Dale,
Hij is gewoon super ! Ik vind hem niet te hoog achter en denk dat je foto's een beetje vetekend beeld geven omdat je ze van onder hebt genomen ;) ik zou idd zo'n mudguard monteren maar dat had ik al gezegd.
Laten we maar hopen dat je alle ritten meerijdt ;D want zo'n vet apparaat mag natuurlijk niet ontbreken 8)

P.s. waar had je ook al weer je stuur gehaald ?
bedankt, inderdaad van onder genomen, zal er een paar van opzij nemen, en stuur komt hiervandaan: http://chopperdome.nl/index.php?module= ... egoryID=66

maar ik denk dat je hem ook wel ergens anders zou kunnen krijgen.

Rojackthefox
Hero Member
Hero Member

Bericht door Rojackthefox » zo apr 11, 2010 8:33 am

Ja opzeker, Je zou meerdere optie's kunnen toepassen....Foto's geven vaak en vertekend beeld van de werkelijk! Dus ook meningen die daar op volgen!
Hit the road Jack

Jeroenvv
Hero Member
Hero Member

Bericht door Jeroenvv » zo apr 11, 2010 8:58 am

WOW!! Ziet er gaaf uit. Wat zijn die SL90s toch gave banden! Ik hoop je snel een keer te kunnen ontmoeten om dit eens in het echt te bewonderen.

Boendoek67
Hero Member
Hero Member

Bericht door Boendoek67 » zo apr 11, 2010 9:33 am

Hij ziet er echt gaaf uit Dale :o . De Chopperdome 1 van mijn favoriete winkels heb daar heel wat spulletjes gekocht voor mijn chopperbike.

Bliz
Hero Member
Hero Member

Bericht door Bliz » ma apr 12, 2010 9:09 pm

Die uitlaat, dat stuur en je variocover zijn echt goed gelukt!
Is die kleur van je cover in dezelfde kleur als het standaard zwart?
Ik ben namelijk op zoek naar de kleurcode! Dus als je die hebt, zou ik dat graag van je horen ;)

Big Ups!

Renzsu
Hero Member
Hero Member

Bericht door Renzsu » ma apr 12, 2010 9:38 pm

Grappig, m'n collega zegt dat ie me 's ochtends vaak langs hoort rijden.. voor hem het teken om ook naar werk te gaan. Soms echter hoort ie een net wat ander geluid en hij zei dat dat een zwarte Zoomer was met breed achterwiel en rood randje.. hehe, dat kan er maar 1 zijn :)

Plaats reactie