angel´s zoomer

Pimp my honda zoomer!
wietje
Hero Member
Hero Member

Re: angel´s zoomer

Bericht door wietje » do okt 16, 2008 7:03 am

Cool O0 Scheelt zo'n centimeter of 5? Zal voor jou wel een stuk lekkerder rijden. Haalde je achterremleiding het wel of is je nieuwe stuur een stukje lager, het ziet er namelijk uit alsof ie nogal op spanning staat.
Je voetensteun vind ik ook mooi, dat was het makkelijkst om te installeren hehehe
Als het helpt je oplossing bij je kenteken plaat dan moet je het even melden want als je het niet erg vind kopieer ik dat SLIMME idee van je. Nou rijd ik niet echt in de regen maar als ik door een bijna droge plas van de vorige dag rijd heb ik er nog last van namelijk.
Groeten Sander

tynes
Full Member
Full Member

Bericht door tynes » do okt 16, 2008 8:23 am

Ziet er weer lekker uit!
Ben ook bezig met het verlengen van het frame. Heb helaas iets te weinig tijd om het af te maken. Geduld is een schone zaak.
Zag op de foto van battlescooter dat zij de bodemplaat op een andere plek hebben doorgezaagd.
Afbeelding
Als je wil mag je mijn bodem hebben om het anders te doen of om hem aan stukken te zagen en er tussen te plakken.
Kunnen we zoiezo niet een keer afspreken? Ben erg benieuwd hoe dat zit met die verlenging.
Ik hoor het wel.

Later Martijn

Renzsu
Hero Member
Hero Member

Bericht door Renzsu » do okt 16, 2008 12:15 pm

Goed bezig man, wordt echt een superzoomer :)
Ik denk alleen wel dat je die luchtfilter niet helemaal goed hebt aangesloten, ik zie nl. nogal wat losse slangetjes? Niet dat het echt uitmaakt, die slangetjes zijn niet van belang voor het correct werken van de motor.

Bliz
Hero Member
Hero Member

Bericht door Bliz » do okt 16, 2008 12:56 pm

Je zoomer is nu wel heel lang ;D
Wel opletten bij controles, je Zoomer is nu VEEL langer als de wielbasis die op het kenteken staat.
Is het verlengen van je zoomer de moeite waard, en wat was je voor zo'n verlengsetje kwijt?

angel
Full Member
Full Member

Bericht door angel » do okt 16, 2008 4:06 pm

Heren,

Met deze blokken ertussen is ie 10 cm langer geworden en samen met die NCY-verlenging dus nu veel langer dan op papier. so be it.
Ik heb al een list bedacht om die krater tussen voor- en achterstuk op te vullen maar dat komt nog. Dank voor je aanbod Martijn. De bestaande kabels, die ook al lang genoeg waren bij de eerste verlenging, redden het nu ook nog. Allerlei electradraden hadden juist moeite om de ruimte te overbruggen, maar ook dat is gelukt.
Van die luchtfilter hebben 2 scootermonteurs gezegd dat die kleine slangetjes juist ontluchten en geen lucht aanzuigen, dus heb ik ze maar losgelaten en rijdt ie nog steeds, in nat of droog weer.
Dat stukkie achter m'n kentekenplaat is de zijkant van een zwarte emmer, samen met een stukje van de bodem eruit gesneden.
Mijn eerste gedachte was wel, toen die verlenging ertussen zat, die gaat er weer tussenuit. Maar het rijdt wel goed en maakt het wat bijzonderderer. Dus ik laat hem zo.

groeten, Patrick.

angel
Full Member
Full Member

Bericht door angel » do okt 16, 2008 4:07 pm

Die verlenging op dat plaatje trouwens, lijkt mij veel kleiner dan ik er op heb zitten. doei.

Bliz
Hero Member
Hero Member

Bericht door Bliz » wo jan 07, 2009 7:28 pm

Hey, ik zag net dit plaatje:
Afbeelding

Je hebt die verlengkit wel netjes weggewerkt. Mijn complimenten hoor!
Hoe heb je het gedaan?

Manuel
Hero Member
Hero Member

Bericht door Manuel » wo jan 07, 2009 7:58 pm

ja, het zag er idd heel netjes uit...
volgens mij was het met een emmer en een verwarmings element voor de vorm.. 8) :)

angel
Full Member
Full Member

Bericht door angel » do jan 08, 2009 12:51 pm

Ik heb een mal gemaakt van een stuk karton en daarna heb ik die vorm uit een zwarte emmer gesneden. Deze met een electrische verfafbrander verwarmd en in de juiste vorm gebogen. E.e.a. daarna met zwarte moertjes/boutjes vastgezet. Dus.
Veel knutselplezier, groet Patrick.

DODGER2011
Newbie
Newbie

Bericht door DODGER2011 » za jan 10, 2009 1:51 pm

ziet er echt slick uit :o

angel
Full Member
Full Member

Bericht door angel » vr mar 13, 2009 5:34 pm

De grote voorjaarsschoonmaak heeft plaatsgevonden en alle blubber,pekel, roest en vogelnestjes zijn verwijderd. Ook heb ik de achterlichtbracket eraf geslepen en een nieuw licht en knippers van het LED-soort eronder gemonteerd. Toen snel een idyllisch plekje opgezocht voor een paar gala-foto's en zie hier het resultaat. (bovendien het voorspatbord verkleind en verlaagd en een nieuw bougiekabeltje)Afbeelding[AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding/img]

angel
Full Member
Full Member

Bericht door angel » vr mar 13, 2009 5:42 pm

En als iemand mij kan vertellen hoe je die klerefoto's op een fatsoenlijke manier erop krijgt, zonder daar letterlijk 2 uur mee bezig geweest te zijn, weest welkom. Ik word knettergek achter die computer. (Heeft iemand wel 'ns een laptop met een hap eruit gezien)
Cemtex, jij hebt mijn vorige fotodebacle weten te corrigeren, dus als je zou willen, bij voorbaat dank.
Ik heb ook nog plaatjes van mijn helm en hoe ik 'm gespoten heb, maar wellicht later.

wietje
Hero Member
Hero Member

Bericht door wietje » vr mar 13, 2009 6:52 pm

lol , sorry

volgens mij staan je foto's op photobucket? Nou als je op je "hoofdpagina" zie je daar allemaal kleine foto's? Als je op die foto staat met je muis komt er een menuutje onder, waar onder meer een selectievakje op staat. Die kan je dus aanvinken, je kan dus meerdere foto's aanvinken ;)
Als je alles geselecteerd hebt dan ga je naar onderkant van de pagina en drukt op de knop Generate HTML and IMG code. Daarna kom je op een andere pagina waar je code voor het forum kant en klaar is neergezet.
Die staat in ons geval in het kader "IMG images for message boards ", even met je muis erin klikken en dan zie je dat de tekst meteen gekopieerd word.
Nu hoef je alleen no in je nieuwe post op ons forum met ctrl-V te plakken(aangenomen dat je windows hebt) en daar staan je foto's in code
TIP: gebruik voor elke foto ook een nieuwe regel (enter)

Frits
Hero Member
Hero Member

Bericht door Frits » vr mar 13, 2009 9:38 pm

En je kan in photobucket het formaat aanpassen voordat je oploadtdtdt. Heb ik pas ontdekt.

Frits
Hero Member
Hero Member

Bericht door Frits » vr mar 13, 2009 9:41 pm

Afbeelding

Wat kleiner
Laatst gewijzigd door Frits op vr mar 13, 2009 9:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie