Witte zoomer D-270-ZR gestolen

Nieuws over de Honda Zoomer!
Gesloten
gm1994
Newbie
Newbie

Witte zoomer D-270-ZR gestolen

Bericht door gm1994 » za jun 29, 2013 3:38 pm

Vannacht om een uur of een is mijn zoomer bij de ingang van het sarphatipark in Amsterdam weggehaald. Mocht iemand deze spotten, gaarne de berijder een rotschop te verkopen en mij een belletje geven op 0624271200.

Dit is de zoomer waar het om gaat, helaas weinig aanpassingen, wel is duidelijk zichtbaar dat beide handremmen zijn omgebogen wegens meermaals onderuit gaan en het achterspatbord ontbreekt. Ook het punt waar het linker knipperlicht voor is bevestigd is omgebogen waardoor deze dus scheef staat.
Afbeelding

Tevens zit er andere vering voor en achter op, de veringen die voor zitten zijn te zien op deze foto, en achter zit een rode die iets dikker is dan de standaard.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door gm1994 op di jul 02, 2013 1:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

bertje
Full Member
Full Member

Re: Witte zoomer D-270-ZR gestolen

Bericht door bertje » za jun 29, 2013 7:09 pm

Is het een witte of een zwarte ?
Honda dax OT 49cc original 1979
Honda dax OT > 49cc original ( project)
Honda PX klasse A 1987
Honda zoomer 2011 original

Jep
Hero Member
Hero Member

Bericht door Jep » zo jun 30, 2013 7:40 pm

Een witte,maar wel jammer dat zijn eerste post gelijk 1 van een diefstal is.....
born to be mild
Yamaha giggle

Zundapp 517
Zundapp 446

gm1994
Newbie
Newbie

Bericht door gm1994 » ma jul 01, 2013 1:06 pm

Zeker jammer, wat ook erg jammer is is dat ik mijn verzekering sinds kort heb aangepast naar enkel WA ipv WA + Diefstal wat ik voorheen wel had. Nou was ik van plan dit weer aan te passen en over een tijdje aangifte te doen om zo toch nog de dagwaarde uitgekeerd te krijgen. Nou heb ik mijn verzekering gebeld maar helaas willen zij de brommer zien voordat ze het weer aanpassen, echter toen ik de brommer voor de eerste keer verzekerde (bij dezelfde verzekeraar) was dit niet het geval.

Waar ik nu aan zit te denken is de brommer bij een andere verzekeraar alsnog WA + Diefstal te verzekeren en daarna aangifte te doen. Iemand enig idee hoelang ik het best zou kunnen wachten met aangifte doen om dit te laten werken?

cemtex
Administrator
Administrator

Bericht door cemtex » di jul 02, 2013 8:03 am

Laat ik op voorhand zeggen dat je absoluut zelf moet weten wat je moet doen en laten.
Maar het aanmoedigen van oplichting van een verzekeraar kan ik niet echt aanmoedigen.

Ik weet ook niet echt of dit een succes verhaal gaat worden aangezien je kenteken, kleur en plaats op het forum hebt vermeld. Als verzekeraar hoef je dus alleen maar het kenteken in Google in te voeren om erachter te komen wat voor "snode" plannen jij aan het bedenken bent.

Mocht dit topic hierop verder gaan dan ben ik verplicht om dit topic te sluiten.

Gesloten