Giggle of Zoomer? (of allebei)

Iets te zoomen ? Vertel het hier!
Jep
Hero Member
Hero Member

Re: Giggle of Zoomer? (of allebei)

Bericht door Jep » za apr 12, 2014 11:16 am

Afbeelding
Met mijn trouwe metgezel/schaduw (hond) 8)

Afbeelding

steun uitlaat gemaakt
Afbeelding

Bovenste gedeelte tellerklok in het groen,en de stand waarin het stuur blijft staan,zit heerlijk,wel even nokjes platvijlen/gaatjes boren voor de stuurschakelaars (schakelaars zwart of zilver laten ?)

Kleurencombi mag duidelijk zijn ;D
zijpanelen onder het zadel ben ik nog niet uit,heb een nette set zwarte en een extra set die niet zo netjes is en dus mogelijkheid tot experimenteren biedt :P ,foto,s volgens t.z.t.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verlengset ga ik zelf maar maken aangezien er nog geen tijd beschikbaar is om e.a uit e werken door de constructeur,helaas maar ik zie er wel een uitdaging in.Middenstandaard demonteer ik zodra ik met alles klaar ben,evenals de kentekenplaatsteun lelijk ding ;D.Knipperlichten in de koplamp gemaakt,veel beter (optisch)dan de originele "blokken" Verbaasd me overigens wel iedere keer weer hoeveel tijd er in kleine aanpassingen gaat zitten,verder ook nog iets aan het geluid van de uitlaat doen,met optrekken echtfantastisch geluid ,maar bij hogere toerentallen toch wel erg luid ;D
Laatst gewijzigd door Jep op di apr 29, 2014 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jep
Hero Member
Hero Member

Bericht door Jep » di apr 29, 2014 3:59 pm

En weer wat verder /\/\ 8)
born to be mild
Yamaha giggle

Zundapp 517
Zundapp 446

subaruroy
Full Member
Full Member

Bericht door subaruroy » vr mei 09, 2014 10:32 am

Jep schreef:Afbeelding
Met mijn trouwe metgezel/schaduw (hond) 8)

Afbeelding

steun uitlaat gemaakt
Afbeelding

Bovenste gedeelte tellerklok in het groen,en de stand waarin het stuur blijft staan,zit heerlijk,wel even nokjes platvijlen/gaatjes boren voor de stuurschakelaars (schakelaars zwart of zilver laten ?)

Kleurencombi mag duidelijk zijn ;D
zijpanelen onder het zadel ben ik nog niet uit,heb een nette set zwarte en een extra set die niet zo netjes is en dus mogelijkheid tot experimenteren biedt :P ,foto,s volgens t.z.t.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Verlengset ga ik zelf maar maken aangezien er nog geen tijd beschikbaar is om e.a uit e werken door de constructeur,helaas maar ik zie er wel een uitdaging in.Middenstandaard demonteer ik zodra ik met alles klaar ben,evenals de kentekenplaatsteun lelijk ding ;D.Knipperlichten in de koplamp gemaakt,veel beter (optisch)dan de originele "blokken" Verbaasd me overigens wel iedere keer weer hoeveel tijd er in kleine aanpassingen gaat zitten,verder ook nog iets aan het geluid van de uitlaat doen,met optrekken echtfantastisch geluid ,maar bij hogere toerentallen toch wel erg luid ;D
Met hoe veel cm wil je de Giggle gaan verlengen jep ?(ga je deze echt zelf bouwen of ontwerp je hem en laat je hem bouwen)
vind de oplossing met de knipperlichten wel vet,ging het een beetje makkelijk om ze in het koplamp huis vast te zetten ?
ga je nog iets van een voorspatbord er op zetten of laat je hem zo ?
vind dat randje rond de km teller ook leuk staan zo,zou de stuurschakelaars bij jou zwart maken staat volgens mijn beter dan zilver !

Gr roy
Mijn fout de afgelopen 2 1/2 jaar

het rijden/sleutelen aan een Gilera DNA

Plaats reactie