Scootparts ervaringen

Iets te zoomen ? Vertel het hier!
Plaats reactie
gg270892
Full Member
Full Member

Scootparts ervaringen

Bericht door gg270892 » ma sep 27, 2010 3:54 pm

Heeft er iemand ervaring met Scootparts?

Ik krijg maar geen telefonisch contact over:

*leveringsuitstel variorolletjes. 5 dagen na bestellen krijg ik email melding over uitstel van levering 5-15 dagen.... :-[
*mogelijk verkeerde variobus geleverd bij Polini Speed Control. Buslengte wellicht te kort, ik moest nl. zelfgemaakte vulring toepassen.

Het lijkt op de site een groot bedrijf te zijn, maar ik heb het vermoeden dat dit toch iets anders ligt....

Klabke
Full Member
Full Member
Contacteer:

Re: Scootparts ervaringen

Bericht door Klabke » di sep 28, 2010 7:32 am

Ik heb 2 weken geleden een Polini uitlaat besteld bij Scootparts. Mij hadden ze een mail gestuurd met status wijziging "5-15 dagen vertraagd" omdat ze de bestelling niet in stock hadden. Maar gisteren had ik weer een mail gekregen waarin stond dat de bestelling verzonden is dus volgens de site zou die vandaag of morgen aankomen. ;D
Ik heb er dus nog geen probleem mee gehad.
http://soundcloud.com/fossa_yinx

cemtex
Administrator
Administrator

Bericht door cemtex » wo sep 29, 2010 6:34 am

Heb je topic even verplaatst naar de juiste categorie!

remcoW
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:

Bericht door remcoW » do sep 30, 2010 5:40 am

een aantal keren verkeerde onderdelen geleverd gehad (v-snaar) , die ik daarna op eigen kosten weer retour moest zenden hierna zou ik dus de juiste onderdelen zou krijgen. Helaas ging ook dit weer mis waardoor ik voor de 2e keer alles terug kon sturen en ik inmiddels meer kwijt was aan de verzendkosten dan dat het onderdeel kostte.
Mijn fouten uit het verleden:
- Puch maxi
- Honda mb50
- Kymco Super8

Maar nu ga ik een goede toekomst te gemoet, ik heb nu een: Honda zoomer!

Jep
Hero Member
Hero Member

Bericht door Jep » ma okt 11, 2010 5:37 pm

remcoW schreef:een aantal keren verkeerde onderdelen geleverd gehad (v-snaar) , die ik daarna op eigen kosten weer retour moest zenden hierna zou ik dus de juiste onderdelen zou krijgen. Helaas ging ook dit weer mis waardoor ik voor de 2e keer alles terug kon sturen en ik inmiddels meer kwijt was aan de verzendkosten dan dat het onderdeel kostte.
Teruggave verzendkosten vragen,hun moeten de juiste parts leveren waar jij voor betaald hebt,en niet ZZzzzZZZz delen bestellen.geen service,geen proffesionele gang van zaken.succes
born to be mild
Yamaha giggle

Zundapp 517
Zundapp 446

remcoW
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:

Bericht door remcoW » ma okt 11, 2010 6:54 pm

Jep schreef: Teruggave verzendkosten vragen,hun moeten de juiste parts leveren waar jij voor betaald hebt,en niet ZZzzzZZZz delen bestellen.geen service,geen proffesionele gang van zaken.succes
Helaas denken ze daar zelf anders over. in hun algemene voorwaarden staat vermeld dat de retourkosten voor de koper zijn.
Mijn fouten uit het verleden:
- Puch maxi
- Honda mb50
- Kymco Super8

Maar nu ga ik een goede toekomst te gemoet, ik heb nu een: Honda zoomer!

the daantjee
Jr. Member
Jr. Member

Bericht door the daantjee » zo nov 21, 2010 3:46 pm

hallo,

scootparts sucks echt ik had een bando v snaar en rollen besteld die werder uitgesteld naar een levertijd van 15 dagen na 21 dagen maar eens gaan bellen helemaal niemand te pakken gekregen na een mailtje gestuurt te hebben kreeg ik terug dat de v snaar niet leverbaar was. Dus ik had aangegeven datk me geld terug wou gingen ze mee akkoort.Nu inmiddels al weer 2 weken en nog geen cent gezien.Dus ik weer een mailtje sturen daar in had ik egzegd datk inmiddels wel een beetje pizzeg begon te worden omdat ze hun afspraken niet nakomen IK KRIJG LETTERLIJK TERUG Dat recht hebje niet maar alsjij pizzig wil zijn moet je dat vooral blijven? hallooooo klant is koning? bij hun kennenlijk niet.

MVG,daan

autobart
Newbie
Newbie

Bericht door autobart » zo nov 16, 2014 9:48 pm

Goeden dag honda Zoomer rijders.

Wegens drukke nevenactiviteiten die de overhand nemen hebben de eigenaren van Scootparts.nl ; besloten om na 15 jaar Scootparts.nl te verkopen aan Bart Willems. Alle activiteiten zijn verkocht en overgedragen aan de nieuwe eigenaar die per 1 September 2014 op een nieuwe locatie het bedrijf Scootparts.nl met de internetwinkels Scootparts.nl, FietsonderdeelXL.nl, BromfietsonderdelenXL.nl, MotorscooteronderdelenXL.nl en KlassiekeronderdelenXL.nl voortzet.

De logistieke afdeling (magazijn en orderverwerking) blijft in Ter Apel.
Het bezoek en kantooradres van Scootparts wordt per 1 September:
Hoofdstraat 122, 7586 BW Overdinkel, tel nr: 053 536 0507 / 06 53564224

Bij een overname gaat niet alles in een keer goed.
Wij hebben inmiddels alles onder controle.
Onze excuses aan een ieder die hier last van heeft gehad.

Wij hopen u dan ook in het vervolg weer te mogen voorzien van uw onderdelen

Met vriendelijke groet Bart Willems Scootparts.nl

Plaats reactie