Reserveonderdelen

Iets te zoomen ? Vertel het hier!
Gesloten
Renzsu
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door Renzsu » ma feb 26, 2007 12:40 pm

Met dank aan Wietje voor de tip!

Reserve onderdelen voor je Zoomer (er kan altijd wat kapot gaan), kun je makkelijk zelf online bestellen:

Zoek het onderdeelnummer op:
http://www.ronayers.com/fiche/frames.cf ... rent=16110
(Je kan hier met plaatjes het juiste onderdeel zoeken, voorwaarde is wel dat het ook op de Honda Ruckus (VS versie) past.

Je kan het onderdeelnummer dan invullen op de site van CMS (zitten in NL, dus snelle verzending). Als je het onderdeelnummer niet kan vinden op ronayers.com (omdat het bijv. specifiek voor de europese zoomer is), kun je beter even contact opnemen met CMS.:
https://www.cmsnl.com

Zo heb ik bijv. net een aantal onderdelen die bij m'n koelvloeistoftankje horen besteld! Scheelt weer een trip naar de dealer (die waarschijnlijk ook veel te hoge prijzen rekent)!
Laatst gewijzigd door Renzsu op ma jun 23, 2008 8:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
2001 Suzuki Streetmagic TR-50
2006 Zoomer
2007 Zoomer 2

wietje
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door wietje » ma feb 26, 2007 2:44 pm

:D

zoomerized
Newbie
Newbie

Reserveonderdelen

Bericht door zoomerized » ma mar 05, 2007 7:23 pm

[verwijderd]

Renzsu
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door Renzsu » ma mar 05, 2007 8:56 pm

Altijd handig een tweede bron te hebben.
2006 Zoomer
2007 Zoomer 2

Renzsu
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door Renzsu » wo mar 07, 2007 12:34 pm

Inmiddels begin ik een beetje mn geduld te verliezen met CMS.. ik had de 26e februari een bestelling gedaan, kreeg een bericht dat 6 maart geschat werd dat de onderdelen verzonden zouden worden (nogal vreemd, dacht dat ze meeste spul op voorraad hadden). Maargoed, de 6e kwam, geen verzending. De verwachte verzenddatum was nu de 7e. Vandaag is het de 7e, nu is de verwachte verzenddatum de 8e.. ja hallo, hoe lang gaan ze daar mee door? :confused:
Heb maar ff een support ticket ingediend, beetje rare manier van zakendoen. Zeg dan gewoon dat die dingen speciaal besteld moeten worden en dat het ongeveer zo en zo lang kan duren ipv precies een dag aan te geven en die telkens op te schuiven... :mad:
Ik heb dat spul nodig anders kan ik niet rijden!
2006 Zoomer
2007 Zoomer 2

wietje
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door wietje » wo mar 07, 2007 1:19 pm

mmm je zit volgens mij in hetzelfde schuitje als ik met SIP zit volgens mij.
die zouden het maandag opsturen, toen gisteren (dinsdag) werd het ook opgestuurd, en nu woensdag? pfff ik ga zo effe lekker uit mijn dak tegen die klungels , zal ze wel weer bellen. Lijkt wel of ik moet smeken om bij hun wat te kunnen kopen , ik hoop dat niemand anders dit gezeur en gelieg krijgt. Pest is dat SIP wel wat leuke spullen heeft namelijk.
Geduld Renzsu , geduld zeggen we dan ;)

Renzsu
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door Renzsu » wo mar 07, 2007 1:34 pm

Ja, denk dat je met SIP gewoon pech hebt dat het in het begin zo'n chaos was.. ik heb bij SIP niet echt problemen gehad...
Geduld, tsja, het is ook niet alsof ik niet andere dingen heb die ook nog moeten gebeuren voordat ik de weg weer op kan.
2006 Zoomer
2007 Zoomer 2

Renzsu
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door Renzsu » do mar 08, 2007 10:06 am

Tof hoor dat CMS, nu is de datum al weer verschoven, dit keer naar de 15e!! Al die tijd moet ik met de bus/tram... dat wordt dus een duur grapje!

edit: ok, net een reply gekregen, het feitelijke tankje duurt langer om te leveren, maar het onderdeel dat ik eraf heb gebroken (L vormig pijpje) kunnen ze direct leveren... Dus ze worden nu apart verzonden. Had liever gehad dat ze dat meteen hadden gezegd, maargoed.
Laatst gewijzigd door Renzsu op do mar 08, 2007 11:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
2006 Zoomer
2007 Zoomer 2

wietje
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door wietje » do mar 08, 2007 11:28 am

Dit wil je niet weten.....SIP is aan het leveren! Jaaaa aan mij ja, lol.
Alleen was ik er niet toen UPS kwam en er moesten euries gecasht worden door UPS, dus morgen (vrijdag) heb ik alles.

Renzsu
Hero Member
Hero Member

Reserveonderdelen

Bericht door Renzsu » do mar 08, 2007 11:30 am

Originally posted by wietje
Dit wil je niet weten.....SIP is aan het leveren! Jaaaa aan mij ja, lol.
Alleen was ik er niet toen UPS kwam en er moesten euries gecasht worden door UPS, dus morgen (vrijdag) heb ik alles.

Hehe, mooi! Wel jammer dat je nu weer tot morgen moet wachten.. Maar dat is beter dan wachten tot na het weekend :)
2006 Zoomer
2007 Zoomer 2

zoomerized
Newbie
Newbie

sip

Bericht door zoomerized » di mar 13, 2007 5:03 pm

Ik heb vandaag gebeld met Sip in Nederland over bepaalde producten voor de Zoomer.

De eigenaar vertelde mij dat hij bijna geen ondersteuning krijgt van het moederbedrijf in Duitsland. Het kost hem allemaal veel geld en tijd. Ze gaan er ook mee stoppen in Nederland met SIP.

Hij vertelde mij dat het verstandiger is om direct in Duitsland te bestellen als je toch iets nodig hebt.

dem

Re: Reserveonderdelen

Bericht door dem » di jul 15, 2008 4:21 pm

is de zoomer nog wel een commercieel succes, als onderdelen en ondersteuning zo lastig te verkrijgen zijn?

wietje
Hero Member
Hero Member

Re: Reserveonderdelen

Bericht door wietje » di jul 15, 2008 6:18 pm

dem schreef: is de zoomer nog wel een commercieel succes, als onderdelen en ondersteuning zo lastig te verkrijgen zijn?
Hier word Sip als bedrijf zelf waarschijnlijk bedoeld, Sip Nederland krijgt dus niet echt de ondersteuning van moederbedrijf Sip Duitsland. Het gaat over de onderdelen die Sip zelf in het assortiment heeft.

Gesloten