"custom" zoomer....

Honda Zoomer spullen gezien op m'plaats of ebay?
remcoW
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:

Re: "custom" zoomer....

Bericht door remcoW » vr nov 19, 2010 8:32 am

inderdaad smaken verschillen en dat is maar goed ook anders zouden onze zoomers er straks allemaal weer het zelfde uitzien. Welke zoomer je ook koopt je zult hem dus altijd eigen moeten maken dat is nu juist het leuke er van ::)
Mijn fouten uit het verleden:
- Puch maxi
- Honda mb50
- Kymco Super8

Maar nu ga ik een goede toekomst te gemoet, ik heb nu een: Honda zoomer!

Puntoevo
Newbie
Newbie

Bericht door Puntoevo » vr nov 19, 2010 2:59 pm

Ik heb niemand willen beledigen of voor het hoofd willen stoten! Ik ben er erg voor om mensen vooral hun eigen ding te laten doen en een ieder in zijn waarde te laten.
Rein je moet vooral niet aan mij vragen wat je zou moeten veranderen :P Die zoomer is jou ding.
Nogmaals de mods vind ik cool, alleen de combi is niet mijn ding. Wellicht had ik "lelijk" anders moeten formuleren :) Wat de prijs betreft, valt het misschien inderdaad mee als je alles opteld.
Sorry Rein als ik je heb beledigd, is niet mijn bedoeling geweest. Succes met de verkoop!!
Ruckless

Rojackthefox
Hero Member
Hero Member

Bericht door Rojackthefox » vr nov 19, 2010 4:44 pm

Puntoevo schreef:Ik heb niemand willen beledigen of voor het hoofd willen stoten! Ik ben er erg voor om mensen vooral hun eigen ding te laten doen en een ieder in zijn waarde te laten.
Rein je moet vooral niet aan mij vragen wat je zou moeten veranderen :P Die zoomer is jou ding.
Nogmaals de mods vind ik cool, alleen de combi is niet mijn ding. Wellicht had ik "lelijk" anders moeten formuleren :) Wat de prijs betreft, valt het misschien inderdaad mee als je alles opteld.
Sorry Rein als ik je heb beledigd, is niet mijn bedoeling geweest. Succes met de verkoop!!
Correct opgelost, puntoevo O0 want het is niet fijn als iemand op je kop schijt!...
Hit the road Jack

Plaats reactie