LED Knipperlicht met Reflector - Animocheck

Samen iets inkopen op ebay ?
Of kijken of ergens interesse in is!
Frits
Hero Member
Hero Member

Re: LED Knipperlicht met Reflector - Animocheck

Bericht door Frits » ma mei 31, 2010 7:06 pm

Nou dat wordt minstens twee weken wachten.

Rojackthefox
Hero Member
Hero Member

Bericht door Rojackthefox » ma mei 31, 2010 7:10 pm

Frits schreef:Nou dat wordt minstens twee weken wachten.
??? meen je dat echt?... ze wonen naast mij hoor! ;) ;D
Hit the road Jack

Frits
Hero Member
Hero Member

Bericht door Frits » ma mei 31, 2010 7:15 pm

:D Grapje. Ik doel op het verhaal van Manuel.

Pamda
Sr. Member
Sr. Member

Bericht door Pamda » ma mei 31, 2010 7:34 pm

@ Frits: de allerlaatste versie van de regeling voertuigen (geldig vanaf 10-2-2010) heeft het inderdaad over zijreflectoren voor jonge voertuigen; maar ik ben ook met je eens dat het niet eenduidig is ???

@ Rojack: wat betreft de raw's staat er alleen in dat ze naar voren alleen amber of wit mogen uitstralen en naar achter alleen amber of rood. Dat gaat dus alleen over de kleuren en het lijkt me ook logisch om verwarring bij medeweggebruikers te voorkomen: bijvoorbeeld voorknippers die rood uitstralen geven -zeker in het donker of bij mist- natuurlijk makkelijk verwarring
MAAR: er staat niet in dat ze naar voren moeten stralen (de raw's aan de voorkant bedoel ik dan natuurlijk)
Aangezien ze ook niet verplicht zijn (maar dan moet je natuurlijk wel altijd je hand -duidelijk!-uitsteken ;) is mijn conclusie dat die mooie dingetjes die ik wil bestellen gewoon mogen in ons fijne landje
Ik moet wel zeggen dat ik -en nou ben ik toevallig in een ver verleden nog als jurist opgeleid ook- de wetgeving niet onberispelijk vind op dit punt (hetgeen je overigens wel vaker ziet in dit land). Daarom is de jurisprudentie ook van belang (die heb ik op dit punt nog niet bestudeerd). Bovendien moet je natuurlijk altijd incalculeren dat wetgeving aan verandering onderhevig is. Dus wat vandaag nog mag kan morgen helemaal anders liggen (omgekeerd is meestal niet het geval ;) )

Rojackthefox
Hero Member
Hero Member

Bericht door Rojackthefox » ma mei 31, 2010 7:56 pm

Frits schreef: :D Grapje. Ik doel op het verhaal van Manuel.
Oke dan ;D
Hit the road Jack

Rojackthefox
Hero Member
Hero Member

Bericht door Rojackthefox » ma mei 31, 2010 7:59 pm

Pamda schreef:@ Frits: de allerlaatste versie van de regeling voertuigen (geldig vanaf 10-2-2010) heeft het inderdaad over zijreflectoren voor jonge voertuigen; maar ik ben ook met je eens dat het niet eenduidig is ???

@ Rojack: wat betreft de raw's staat er alleen in dat ze naar voren alleen amber of wit mogen uitstralen en naar achter alleen amber of rood. Dat gaat dus alleen over de kleuren en het lijkt me ook logisch om verwarring bij medeweggebruikers te voorkomen: bijvoorbeeld voorknippers die rood uitstralen geven -zeker in het donker of bij mist- natuurlijk makkelijk verwarring
MAAR: er staat niet in dat ze naar voren moeten stralen (de raw's aan de voorkant bedoel ik dan natuurlijk)
Aangezien ze ook niet verplicht zijn (maar dan moet je natuurlijk wel altijd je hand -duidelijk!-uitsteken ;) is mijn conclusie dat die mooie dingetjes die ik wil bestellen gewoon mogen in ons fijne landje
Ik moet wel zeggen dat ik -en nou ben ik toevallig in een ver verleden nog als jurist opgeleid ook- de wetgeving niet onberispelijk vind op dit punt (hetgeen je overigens wel vaker ziet in dit land). Daarom is de jurisprudentie ook van belang (die heb ik op dit punt nog niet bestudeerd). Bovendien moet je natuurlijk altijd incalculeren dat wetgeving aan verandering onderhevig is. Dus wat vandaag nog mag kan morgen helemaal anders liggen (omgekeerd is meestal niet het geval ;) )

Daar heb je een punt hoor, de wet en regelgeving in Holland is behoorlijk aan verandering onderheven, dat merk ik ook op mijn werk bij Lely elke dag! ;)
Hit the road Jack

patrickp
Sr. Member
Sr. Member

Bericht door patrickp » ma mei 31, 2010 9:18 pm

Wanneer willen jullie gaan bestellen?!
Tweewielers en ik:
Aprilia Rally AC1(in beslag genomen)
Beta Ark AC(verkocht)
Aprilia Rally AC1(terug gevorderd)
Aprilia Rally AC2(in onderdelen verkocht)
Aprilia Rally AC3(opknappen&verkopen)
Kymco Agility 4T(gejat)
Honda Zoomer(Just Cruisin' O0)

Pamda
Sr. Member
Sr. Member

Bericht door Pamda » ma mei 31, 2010 9:31 pm

Ik wil wel snel, maar ik vind het ook niet zo erg om nog een week te wachten als dat anderen beter uitkomt :)

NickZoom

Bericht door NickZoom » ma mei 31, 2010 9:55 pm

ik wil ook z.s.m bestellen, ik wil morgen ad gaan bellen en overleggen of hij er 5 of meer wil inkopen. (overige geïnteresseerde z.s.m melden a.u.b) Ik zal ook gelijk overleggen of hij een geschikt knipper relais (easyparts) er bij wil/kan bestellen.

extra geluidje lijkt me persoonlijk wel leuk hoor je tenminste dat de knippers aanstaan.

NickZoom

Bericht door NickZoom » ma mei 31, 2010 10:02 pm

Frits schreef:Misschien bedoelen ze extra reflectors? En die LED-reflector? Reflecteert 'ie zelf ook? Is het een reflector met LED'jes erin? (Kan ik op de foto niet zien).
Uit het verhaaltje leid ik af dat het ook een reflector moet zijn. weet niet 100% zeker.

NickZoom

Bericht door NickZoom » di jun 01, 2010 3:10 pm

Net Ad gebeld. Hij ziet het inbouwen ervan wel zitten en wil zelf ook een setje hebben.
Bestellen moeten we even zelf regelen, hij suggereerde dat pamda al vaker "bulk" bestellingen heeft gedaan. Ook komen er invoer rechten bij (invoerrechten vanaf €150)
vanaf 4 sets of meer. Als iedereen apart bestelt komen deze er niet bij. Alleen betaalt iedereen dan zijn eigen verzendkosten,

Anders zouden meerdere (2of 3) mensen, 3 stuks moeten bestellen dan zijn er totaal 6 of 9, ook kunnen de verzendkosten gedeeld worden door 3 en geen invoer rechten
Effe kijken dus hoe we het nu gaan doen. Iemand suggesties/tips ?

traumaxxx

Bericht door traumaxxx » di jun 01, 2010 3:51 pm

Je moet even vragen aan de verkoper of hij het totaalbedrag onder de 100$(op papier) wil houden dan hoef je waarschijnlijk alleen adm.+douane kosten te betalen +/- 25 €
Zo heb ik het al vaker gedaan

;)

NickZoom

Bericht door NickZoom » di jun 01, 2010 5:28 pm

E-mail gestuurd, met de vraag wat de verzend kosten zijn, of ze korting kunnen geven, en of ze die lagere prijs op het pakje kunnen zetten :)

Pamda
Sr. Member
Sr. Member

Bericht door Pamda » di jun 01, 2010 6:05 pm

hey Nick: goeie actie van je. Als je wat meer weet van de verkoper dan kunnen we even een plan maken. Begrijp ik nou goed dat we inclusief Ad aan 6 setjes zitten?
Wat die bulk bestelling betreft: dat is inderdaad al een keer goed gegaan. Wel belangrijk dat bestellers ook gelijk betalen om te voorkomen dat er niet wordt afgenomen. Details kunnen we wel via PM regelen.

remcoW
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:

Bericht door remcoW » di jun 01, 2010 7:51 pm

ik hoor of zie dan wel aan wie ik het geld over moet maken?
Mijn fouten uit het verleden:
- Puch maxi
- Honda mb50
- Kymco Super8

Maar nu ga ik een goede toekomst te gemoet, ik heb nu een: Honda zoomer!

Plaats reactie